2020-2021 навчальний рік
6-А:
05.05.-13.05.2021р.
1 та 2 урок
Thema: " Літо. Літні канікули. "
- Впр.6 (ст. 196) (прочитай тексти, який малюнок пасує до цього тексту);
- Впр. ДОМИК (c. 198) ( напиши текст вірно у зошит. Письмово. )- Впр. 5 (c. 199) ( Дай відповіді на питання)
Пройти тест перейти
01.05.-05.05.2021р.
1 та 2 урок
Thema: " Willkommen in Berlin!
Ласкаво просимо в Берлін!
перейти та пограти
Der erste Mai, weltweit.
Der letzte Frühlingsmonat."перейти
- Ст. 189, 192, 194 переписати слова та вивчити
- Впр.4А (ст. 190) (прочитай тексти та знайди відповідні назви);
- Впр. 4В (c. 191) (прочитай, переклади питання, доповни питальними словами . Письмово. )- Впр. 1А, В (c. 192) ( Прочитай, знайди інфінітив цих дієслів, склади речення у Perfekt, запиши)
21.04.-28.04.2021р.
1 та 2 урок
Thema: "Meine Stadt.
Unsere Hauptstadt. Die Geschichte von Kyjiw."
- Ст. 182, 185, 187 переписати слова та вивчити
- Впр.6А (ст. 184) (переписати та перекласти);
- Впр. 4А,В (c. 186) (прочитай, переклади, дай відповіді на запитання. Письмово. )- Впр. 5А, В, С (c. 128) ( Прочитай, зроби переклад)
Правило Perfekt розібрати, переписати та вивчити.
14.04.-21.04.2021р.
Thema: "Ostern kommt. Perfekt. "
1. Правило Perfekt розібрати, переписати та вивчити.
Гра-тренажер
Пройти тест переглянути
05.04.-09.04.2021р.
"Im April"
1. Вивчити нові слова стор. 1702. Правило Perfekt розібрати, переписати та вивчити.
Виконати вправу переглянути
Виконати вправу 2
Виконати вправу 3
Фото надіслати
1 та 2 урок
18.01.-22.01.2021р.
1 та 2 урок
Thema: "So sehe ich aus.
Ich finde ihn sympatisch."
- Ст. 127 переписати слова та вивчити
- Впр.1 (ст. 127) (якими можуть бути частини тіла, опрацювати усно);
- Впр. 1 (c. 128) (прочитай, знайди яке слове зайве. Письмово. )- Впр. 2 (c. 128) ( Що є позитивне, а що є негативне. Запоовни табличку)Перевір себе перейти
Дієслово aussehen - виглядати
Презенс
- згадайте німецькі займенники
11.01.21. - 18.01.21.
1-й урок
"Частини тіла"
- Впр.1 (ст. 122) Прочитати вірш, за бажанням можна вивчити;- Ст. 122 переписати слова та вивчитиПеревір себе тест "На Урок" 2-й урок
"Моє обличчя"
- Ст. 124 переписати слова та вивчити
- Впр.1 (ст. 124) Прочитати вірш, за бажанням можна вивчити;
- Впр. 1А (c. 126) (перекласти текаст)Перевір себе тест "На Урок"
2019-2020 навчальний рік
6-А
18.11.20.
Повторення вивченого матеріалу. Dativ
ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ:
1. Впр. 1.А. (ст. 74) (Доповни речення. Запиши у зошит. Не всі запропановані слова підходять.)
2019-2020 навчальний рік
5-А:18.05.20. - 22.05.20.
1-й урок
Підсумкова річна робота:
(виконати до 25.05.20.)
2-й урок
- Впр. 2 (c. 128) (Склади речення та запиши їх)
12.05.20. - 15.05.20.
1-й урок
Підсумкова річна робота з письма:
2-й урок
- Вивчити вірш напам`ять Впр. 2 (c. 124)
Підсумкова річна робота з читання:
04.05.20. - 08.05.20.
1-й урок
Thema: "Das Wetter"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.122)
- Впр. 1 (с. 122) (Розглянь малюнки, запиши вирази у словник, переклади їх та вивчи.)
Письмово:
- Впр. 2 (с. 122) (Про яку пору року йдеться? Знайди продовження, склади й запиши речення.)
Thema: "Das Wetter"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.122)
- Впр. 1 (с. 122) (Розглянь малюнки, запиши вирази у словник, переклади їх та вивчи.)
Письмово:
- Впр. 2 (с. 122) (Про яку пору року йдеться? Знайди продовження, склади й запиши речення.)
Виконати тестове завдання:Test: "Das Wetter"
Виконати тестове завдання:Test: "Das Wetter"
- Слова переписати у словник та вивчити (с.124, 1126)
- Впр. 2 (с.124) ( ВИВЧИТИ НАПАМ`ЯТЬ ВІРШ. ВІДЕО ПЕРЕГЛЯНУТИ.)
- Впр. 1 (с.126) (Розглянь малюнки. Які це пори року? Прочитай текст. Визнач, який малюнок відповідає кожному тексту.)
Письмово:
- Впр.3 (с.125)(Прочитай текст. Письмово доповни речення за змістом тексту.).
- Слова переписати у словник та вивчити (с.124, 1126)
- Впр. 2 (с.124) ( ВИВЧИТИ НАПАМ`ЯТЬ ВІРШ. ВІДЕО ПЕРЕГЛЯНУТИ.)
- Впр. 1 (с.126) (Розглянь малюнки. Які це пори року? Прочитай текст. Визнач, який малюнок відповідає кожному тексту.)
Письмово:
- Впр.3 (с.125)(Прочитай текст. Письмово доповни речення за змістом тексту.).
- Впр. 2 (с.124) ( ВИВЧИТИ НАПАМ`ЯТЬ ВІРШ. ВІДЕО ПЕРЕГЛЯНУТИ.)
- Впр. 1 (с.126) (Розглянь малюнки. Які це пори року? Прочитай текст. Визнач, який малюнок відповідає кожному тексту.)
Письмово:
- Впр.3 (с.125)(Прочитай текст. Письмово доповни речення за змістом тексту.).
Виконати тестове завдання: Test: "Im Sommer"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com ,
- вказати прізвище та клас.
Виконати тестове завдання: Test: "Im Sommer"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com ,
- вказати прізвище та клас.
27.04.20. - 04.05.20.
1-й урок
Thema: "Im Dofr"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.115)
- Впр. 5 (с. 116) (Прочитай розповідь Артема та переклади. Порівняй її з малюнок. Що не так на мальнку?)
Thema: "Im Dofr"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.115)
- Впр. 5 (с. 116) (Прочитай розповідь Артема та переклади. Порівняй її з малюнок. Що не так на мальнку?)
Виконати тестове завдання:Test: "Im Dofr"
Виконати тестове завдання:Test: "Im Dofr"
- Слова переписати у словник та вивчити (с.117, 119)
- Впр. 2A (с.117) ( Прочитай та переклади діалог "У ветеринара".)
- Впр. 4 (с.121) (Прочитай електронний лист Міхаеля та переклади його)
Письмово:
- Впр.2В (с.117)(Склади та запиши подібний діалог, використовуючи клички інших тварин: собаки, хом`яка, кролика, морської свинки.).
- Впр. 5 (с.121) (Правильно чи ні? Які речення не відповідають змісту тексту, а які відповідають, познач?)
- Слова переписати у словник та вивчити (с.117, 119)
- Впр. 2A (с.117) ( Прочитай та переклади діалог "У ветеринара".)
- Впр. 4 (с.121) (Прочитай електронний лист Міхаеля та переклади його)
Письмово:
- Впр.2В (с.117)(Склади та запиши подібний діалог, використовуючи клички інших тварин: собаки, хом`яка, кролика, морської свинки.).
- Впр. 5 (с.121) (Правильно чи ні? Які речення не відповідають змісту тексту, а які відповідають, познач?)
- Впр. 2A (с.117) ( Прочитай та переклади діалог "У ветеринара".)
- Впр. 4 (с.121) (Прочитай електронний лист Міхаеля та переклади його)
Письмово:
- Впр.2В (с.117)(Склади та запиши подібний діалог, використовуючи клички інших тварин: собаки, хом`яка, кролика, морської свинки.).
- Впр. 5 (с.121) (Правильно чи ні? Які речення не відповідають змісту тексту, а які відповідають, познач?)
Виконати тестове завдання: Test: "Haustiere"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com ,
- вказати прізвище та клас.
Виконати тестове завдання: Test: "Haustiere"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com ,
- вказати прізвище та клас.
21.04.20. - 24.04.20.
1-й урок
Thema: "Wildtiere"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.111)
- Впр. 4 (с. 112) (Визнач, які речення відповідають ілюстраціям)
Thema: "Wildtiere"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.111)
- Впр. 4 (с. 112) (Визнач, які речення відповідають ілюстраціям)
Правило:
Артиклі (повторення)
der – чоловічий рід (der Morgen –
ранок)
die – жіночий
рід (die Nacht –
ніч)
das – середній рід (das Cafe – кафе)
die – множина (das
Auto -die Autos)
Крім означених
артиклів (der, die, das,die)
в німецькій мові існують щe неозначені
які їм відповідають: ein, eine, ein. Вони вживаються коли ми вперше
говоримо про якийсь предмет.
Якщо ми добре знаємо предмет, про який говоримо, тоді
вживаємо означений артикль наприклад:
Das ist ein Computer.
– Der Computer ist grau.
Das ist eine
Blume.
– Die Blume ist rosa.
Das ist ein
Auto.
– Das
Auto ist schwarz.
(Це якась машина) (Цей автомобіль чорного кольору)
Цифри від 0 до 10
1 - eins (айнс)
2 - zwei (цвай)
3 - drei (драй)
4 - vier (фіір)
5 - fünf (фюнф)
6 - sechs (зекс)
7 - sieben (зібен)
8 - acht (ахт)
9 - neun (нойн)
10 - zehn (цейн)
11 - elf (ельф)
12 – zwölf ( цвьольф)
20 – zwanzig
30 – dreißig
40 -vierzig
50 – fünfzig
60 – sechzig
70 – siebzig
80 – achtzig
90 – neunzig
100 - hundert
Письмово:
- Впр.1 (с.111)(Напиши хто зображен на малюнку).
- Впр.5 (с.112) (Напиши загадку про дику тварину).
Правило:
Артиклі (повторення)
Письмово:
- Впр.1 (с.111)(Напиши хто зображен на малюнку).
- Впр.5 (с.112) (Напиши загадку про дику тварину).
Артиклі (повторення)
der – чоловічий рід (der Morgen –
ранок)
die – жіночий
рід (die Nacht –
ніч)
das – середній рід (das Cafe – кафе)
die – множина (das
Auto -die Autos)
Крім означених
артиклів (der, die, das,die)
в німецькій мові існують щe неозначені
які їм відповідають: ein, eine, ein. Вони вживаються коли ми вперше
говоримо про якийсь предмет.
Якщо ми добре знаємо предмет, про який говоримо, тоді
вживаємо означений артикль наприклад:
Das ist ein Computer.
– Der Computer ist grau.
Das ist eine
Blume.
– Die Blume ist rosa.
Das ist ein Auto.
– Das
Auto ist schwarz.
(Це якась машина) (Цей автомобіль чорного кольору)
Das ist ein Auto.
(Це якась машина) (Цей автомобіль чорного кольору)
Цифри від 0 до 10
1 - eins (айнс)
2 - zwei (цвай)
3 - drei (драй)
4 - vier (фіір)
5 - fünf (фюнф)
6 - sechs (зекс)
7 - sieben (зібен)
8 - acht (ахт)
9 - neun (нойн)
10 - zehn (цейн)
11 - elf (ельф)
12 – zwölf ( цвьольф)
20 – zwanzig
30 – dreißig
40 -vierzig
50 – fünfzig
60 – sechzig
70 – siebzig
80 – achtzig
90 – neunzig
100 - hundert
Письмово:
- Впр.1 (с.111)(Напиши хто зображен на малюнку).
- Впр.5 (с.112) (Напиши загадку про дику тварину).
- Слова переписати у словник та вивчити (с.113)
- Впр. 2 (с.113) ( Доповни текст. Розкажи про тварин.)
Письмово:
- Впр.6 (с.114)(Намалюй свою улюблену твартну. Опиши малюнок.).
- Слова переписати у словник та вивчити (с.113)
- Впр. 2 (с.113) ( Доповни текст. Розкажи про тварин.)
Письмово:
- Впр.6 (с.114)(Намалюй свою улюблену твартну. Опиши малюнок.).
- Впр. 2 (с.113) ( Доповни текст. Розкажи про тварин.)
Письмово:
- Впр.6 (с.114)(Намалюй свою улюблену твартну. Опиши малюнок.).
Виконати тестове завдання: Test: "Im Zoo"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
- до 20.04.2020,
- вказати прізвище та клас.
Виконати тестове завдання: Test: "Im Zoo"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
- до 20.04.2020,
- вказати прізвище та клас.
13.04.20. - 17.04.20.
- Слова переписати у словник та вивчити (с.106)
Правило:
Артиклі (повторення)
Письмово:
- Впр.5 (с.108)(Напиши слова в однині).
- Слова переписати у словник та вивчити (с.106)
Правило:
Артиклі (повторення)
Письмово:
- Впр.5 (с.108)(Напиши слова в однині).
Правило:
Артиклі (повторення)
Письмово:
- Впр.5 (с.108)(Напиши слова в однині).
- Впр.6 (с.108) (Що це? Напиши відповідь одним словом).
Виконати тестове завдання: Test: "Landschaften"
- Впр.6 (с.108) (Що це? Напиши відповідь одним словом).
Виконати тестове завдання: Test: "Landschaften"
Виконати тестове завдання: Test: "Landschaften"
- Слова переписати у словник та вивчити (с.109)
Письмово:
- Впр.3 (с.110)(Склади і напиши речення у зошиті за зразком).
- Слова переписати у словник та вивчити (с.109)
Письмово:
- Впр.3 (с.110)(Склади і напиши речення у зошиті за зразком).
Письмово:
- Впр.3 (с.110)(Склади і напиши речення у зошиті за зразком).
Виконати тестове завдання: Test: "Waldtiere"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
- до 20.04.2020,
- вказати прізвище та клас.
Виконати тестове завдання: Test: "Waldtiere"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
- до 20.04.2020,
- вказати прізвище та клас.
06.04.20.-10.04.20.
1-й урок.
Thema: "Welche Kleidung magst du?"
- Слова переписати у словник та вивчити (с.98);
- Впр.3A (с. 97) ( Прочитай текст і скажи, як звуть дівчаток.)
- Подивись відеоурок: "mögen"
- Впр.3B (с. 98) ( Прочитай текст і скажи, як звуть дівчаток.)
- Впр.4 (стор. 99) ( Виконати письмово. Доповни речення дієсловом "mögen" у правильній формі .)
2-й урок.
Thema: "Welche Kleidung trägst du?"
- Слова переписати у словник та вивчити (с. 101);
Відмінювання дієслова tragen - носити
Презенс
(теперішній час)
ich | trage |
du | trägst |
er | trägt |
wir | tragen |
ihr | tragt |
sie | tragen |
Після дієслова tragen (носити) та kaufen (купувати) іменники стоять у Akkusativ. Подивись
- Впр.3 (с. 101) ( Розглянь малюнок, це шафа для одягу Кароли. Що вона одягне. Напиши.)
Переглянути Test
30.03.20. - 03.04.20.
1-й урок.
- Слова переписати у словник та вивчити (стор.94);
- Впр.2 (стор. 94) ( Прочитай та запиши що носять хлопчик та дівчинка)
- Пройти https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=226225
2-й урок.
- Слова переписати у словник та вивчити (стор.97);
- Впр.3 (стор. 97) ( Прочитай текст та переклади його.)
- Модальне дієслово mögen -
1) "хотів би" - в формі möchte (ввічливо виражене бажання в теперішньому часі);
2) любити, подобатися - в самостійному значенні (при вживанні без супроводжуючого інфінітива). Джерело: https://deutschonline.at.ua/index/modalni_dieslova_v_nimeckij_movi_modalverben/0-46
Модальный глагол "mögen" используется в 3 случаях. для выражения :
1. Пристрастия : когда нравится ( или не нравится) что-то делать вообще .
- Maria mag Thomas.
- Ich mag den neuen Kollegen. Er arbeitet sehr schnell!
- Möchtest du etwas trinken? Nein, danke, ich mag nicht (trinken). Ich habe keinen Durst. Durst haben .
- Was magst du zum Trinken? Ich trinke gerne Cola aber im Sommer auch mag ich zwei Bier trinken.
- Meine Freundin mag jede Samstag einkaufen gehen. Ich mag das nicht!
- Alexander mag Fußball und die Rock-Musik.
2-Настроение: Нет настроения что-то делать.
- Heute mag ich nicht arbeiten. Сегодня мне не хочется работать
- Meine Freudin diese Jahre mag keine Cola mehr trinken mehr. Моя подруга больше не хочет пить Колу.
- Alexander mag nicht mit mir (со мной) sprechen. Александр не хочет со мной разговаривать.
3. желания, вежливая просьба ( глагол mögen im Konjunktiv II - möchten)
Мöchten - это очень вежливая форма. Всех детей учат обращаться с просьбой со словом möchten. Или это сообщение о своей мечте...(я мечтаю, я хотел бы..) часто ставится слово einmal ( один раз, когда-нибудь), gerne (охотно, с удовольствием).
Я хотел бы полететь во Францию. Ich möchte gern einmal nach Frankreich fliegen.
- Пройти тест по темі " "mögen"" : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=699369
18.03.20.
- Впр.4 (стор. 99) ( Виконати письмово. За зразком описати одяг дітей.)
13.03.20.
- Слова переписати у словник та вивчити (стор.92);
- Впр.3 (стор. 93) ( Прочитати розповідь і порівняти її з малюнками. Які малюнки не підходять до тексту?)
<iframe src="https://learningapps.org/watch?app=9107375" style="border:0px;width:100%;height:500px" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe>
Комментариев нет:
Отправить комментарий