Завдання для 7-А класу.

        


7-А

05.04.-12.05.2021р.
1 та 2 урок

Thema: " Узагальнюючий урок з теми:

" Німеччина й Україна". "


Пройти тест:

Вивчити текст для контролю мовлення:
 "Німеччина" або "Берлін" або "Україна"


28.04.-04.05.2021р.
1 та 2 урок

Thema: " Планувати подорож. Туристична база."


1. Переписати та вивчити нові слова ст. 168, 170.
2. Впр. 3а (ст. 168) перекласти текст
3. Впр. 3б (ст. 169) розібрати правило: "Географічні назви"


4. "Туристична база."  переглянути

5. Впр. 3а (ст. 171-172) перекласти текст
6. Виконати тест переглянути

21.04.-28.04.2021р.
1 та 2 урок

Thema: " Wiederholung."

Klasse 7    Kontrollarbeit 7 

 

Aufgabe I. Wähle die richtige Variante

1. Zu den hohen …  Deutschlands gehören die Zugspitze und der Watzmann
a) Flüssen b) Bergen c) Inseln d) Seen

2. Der größte See Deutschlands ist…

a) Asowisches Meer b) Zugspitze c) Rhein d) Bodensee

3. In der Mitte Deutschlands sind viele …

a) Seen b) Inseln c) Gebirge d) Bäche

4. Wir tauchen …

a)im Bach b) im Fluss  c) im Garten  d) im Hügel

5. Es ist die wärmste Jahreszeit.

a) der Winter b) der Frühling  c) der Sommer  d) der Herbst

 

Aufgabe II Was ist hier falsch?  Schreib es richtig.
1) Das Nashorn hat ein Bein, zwei Hörner, vier Schwänze, vier Köpfe.

2) Die Forelle hat eine Flosse, zwei Köpfe, ein Auge, zwei Schwänze.

3) Die Katze hat zwei Pfoten, ein Ohr, vier Augen, zwei Nasen.

 




13.04.-20.04.2021р.
1 та 2 урок

Thema: " Wie wird das Wetter?  Wir und die Natur."


1. переглянути відео

переглянути
2.Переписати та вивчити нові слова ст. 161, 164.
3. Впр. 4a (ст. 162) перекласти текст
4. Зробити проект "Mein Lieblingstier" (Впр.8 ст. 157)
5. Виконати тест переглянути

06.04.-09.04.2021р.
1 та 2 урок

Thema: "Частини тіла тварин. Ландшафти."

1. Переглянути, пограти та вивчити: ПЕРЕЙТИ 
Ландшафти у Німеччині


2. Переписати та вивчити нові слова ст. 160
3. Впр. 4в (ст. 161-162) перекласти текст
4. Зробити проект "Mein Lieblingstier" (Впр.8 ст. 157)
5. Виконати тест переглянути




18.01.-22.01.2021р.
1 та 2 урок

Thema: "Silvester. Karneval."

переглянути відео  Silvester.



"Karneval."


- Слова переписати у словник та вивчити (ст. 100, 102)
- Впр. 3 (ст. 101) (Прочитай текст.)
                         - Впр. 4 (ст. 103) (письмово доповни речення присвійними займенниками)
                   - Впр. 5 (с. 103) (прочитай та переклади текст)

Grammatik


Reflexivverben


Пройти тест переглянути


11.01.21.- 15.01.21.


"Коли?"

"Кількісні числівники" переглянути правило та пригадуємо


"Порядкові числівники" переглянути та запам`ятати



Опрацювати правило ст. 95, 96

Впр. 4 с. 97 (усно)

Виконати тест "На Урок" переглянути


"Різдво та Новий рік"

"Різдво у Німеччині" переглянути



"Weinachtslied" Впр. 2 ст. 98 прослухати 



Вивчити слова ст. 98
Переглянути відео та перекласти
















 6-А:

18.05.20. - 22.05.20.

1-й урок

Виконати контроль читання до 24.05.20.

2-й урок
"Perfekt"

- Виконати тест "Perfekt"

Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.



13.05.20. - 15.05.20.

1-й урок

Виконати контроль письма до 14.05.20.

2-й урок

- Впр.2 (с. 183) Вивчити вірш 

Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.



05.05.20. - 08.05.20.

1-й урок

Thema: "Wie spät ist es?"
Подивіться відеоурок:

- Слова переписати у словник та вивчити (с.163)
- Впр. 1А (с. 166) (Прочитай текст.)
                   - Впр. 1В (с. 166) (Дай відповіді на запитання.)


Письмово:
- Впр. 7 (с. 166) (Розглянь малюнки. Котра година? Запиши у зошит.)

Виконати естове завдання: Thema: "Wie spät ist es?"

2-й урок

Thema: "Ich helfe zu Hause."
переглянути

- Слова переписати у словник та вивчити (с.167)
- Впр. 5A (с.168)(Прочитай та переклади словосполучення.).

Письмово:
- Впр.5В, С (с.168)(Що робить мама? Коли вона це робить? Доповни речення та запиши.).

 1. (с.170) (Прочитай словосполучення. Що можуть робити батьки, а що - діти? Заповни таблицю. Запиши у свій зошит.)

Виконати естове завдання: Thema: "Ich helfe zu Hause."

Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.



27.04.20. - 04.05.20.

1-й урок

Thema: "Meine Familie. 
Wem bist du ähnlich?"
Подивіться відеоурок:

- Слова переписати у словник та вивчити (с.154)
- Впр. 4А (с. 152) (Прочитай текст.)
                   - Впр. 4В (с. 152) (Розглянь малюнок. Чиє це фото?)

Правило:
Артиклі (повторення)

der – чоловічий рід (der Morgen – ранок)
die – жіночий рід (die Nacht – ніч)
das – середній рід (das Cafe – кафе)

die – множина (das Auto -die Autos)

               Крім означених артиклів (derdiedas,die) в німецькій мові існують щe                                   неозначені які їм відповідають: eineineein. Вони вживаються коли ми                               вперше говоримо про якийсь предметЯкщо ми добре знаємо предмет, про                           який говоримо, тоді вживаємо означений артикль наприклад:
               Das ist ein Computer.  – Der Computer ist grau.                                                              
               Das ist eine Blume.  – Die Blume ist rosa.        

               Das        ist ein Auto.  Das Auto ist schwarz.
               (Це якась машина)    (Цей автомобіль чорного кольору)

Номинатив, Датив. Nominativ, Dativ. 

Письмово:
- Впр. 4с (с. 152) (Прочитай висловлювання до тексту. Вони вірні чи ні. Напиши.)
- Напиши про свою сім'ю. Питання на сторінці 153 тобі допоможуть в цьому.
- Впр.1 (с.155)  (На кого можуть бути схожі? Продовжи таблицю далі у зошиті.)
- Впр. 2 ( с.155) (Склади шість речень і запиши їх у зошит).


2-й урок

Thema: "Mein Vater ist Arzt. 
Ich möchte Schauspieler werden."

- Слова переписати у словник та вивчити (с.156,157,158, 159)

Письмово:
- Впр.
(с.118)(Намалюй свою улюблену твартну. Опиши малюнок.).

 с. 159 (Де можуть працювати люди? Заповни таблицю. Запиши у свій зошит.)

Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.


21.04.20. - 27.04.20.

1-й урок

Thema: 
"Beim Arzt"
Подивіться відеоурок:

1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.141
Записати слова в словник та вивчити.

Правило:

2. Письмово в зошиті виконати впр.1А, 1В, 1С ст.144 (Хто що повинен робити? Склади речення. Запиши їх у зошит.)

2-й урок

Thema: "Gute Besserung"

 - Впр.2 с.145 (переписати словосполучення у словник і перекласти їх)

 - Впр.1A, 1В c.144 (Прочитай листи та відповіді на них. Що підходить? Заповни табличку.)

Письмово:
- Впр.1А, 1В с.146 (Хто що повинен робити? Склади речення. Запиши їх у зошит.)

Приклад:
Ich habe Kopfschmerzen. Ich muss Tabletten nehmen.
Виконати тестове завдання: Test: "Gute Besserung"

  • Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
  • до 20.04.2020,
  • вказати прізвище та клас.


13.04.20. - 17.04.20.

1-й урок

Thema: 
"Mein Bauch tut mir weh"
Подивіться відеоурок:

1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.135
Записати слова в словник та вивчити.

Правило:
- Присвійні займенники у давальному відмінку (Dativ). Відео. (повторення)

2. Письмово в зошиті виконати впр.2 ст.135 (Доповни речення. Запиши речення у зошит.)

2-й урок

Thema: "Mein Freund ist krank"

  - Впр.1A c.140 (Склади речення. Запиши їх у зошит.)


Виконати тестове завдання: Test: "Mein Körper"

  • Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
  • до 20.04.2020,
  • вказати прізвище та клас.



06.04.20.-10.04.20.

1-й урок

    Thema: "Scneller, höhrer, stärker!"

- Переписати слова у словник та вивчити їх (с. 130)

- Впр.3 с.130 (розділити назви спорту на  дві групи)

-  Виконати тест: "Sport"

2-й урок

Thema: "Bekannte deutsche Sportler"

- Переписати слова у словник та вивчити їх (с. 133)       

  - Впр.4 c.133-134 (Як звуть цих німецьких спортсменів?)

     - Пройти тест: "Lust auf Sport"

06.04.20.-10.04.20.
1-й урок
Thema: "Mein Freund"

- Впр. 3A с.133 (Прочитай діалог та переклади його.)
- Впр 4А. с.134 (Розглянь малюнок. Прочитай лист від Тараса.)
Письмово:
- Впр.4В с. 134 (Прочитай речення. Вони відносятся до тексту чи ні? Напиши.)
- Опиши свого друга чи подругу. Який він чи вона мають вигляд. Сторінка 135 тобі допоможе.

2-й урок
Thema: "Mein Bauch tut mir weh"                                                - Слова переписати у словник та вивчити (с. 135)

- Впр. 1. (стор.127)
(Якими можуть бути частини тіла? Прочитай.)
- Впр 1. (стор.128) (Прочитай, яке слово не підходить викресли)
- Впр.2. (стор. 128) (Письмово, заповни таблицю)
Тест  "Mein Körper"

30.03.20. - 03.04.20.
1-й урок

                     Thema: "Ich finde ihn sympatisch"

- Впр.2А с. 130 (Опрацювати правило "Займенники у Akkusativ"

Склонение личных местоимений в немецком языке.
Привет всем! Мы с вами рассмотрим склонение личных 

местоимений.

Личные местоимения, как и имена существительные, 
в немецком языке также склоняются по числамродам и 
падежам:
• кто? — я;
• нет кого? — меня;
• даю кому? — мне;
• чье? — моё.

Если вы также смотрели мои предыдущие уроки, вы уже научились определять падеж и вам будет легко разобраться в склонении личных местоимений.

Начнем мы традиционно с именительного падежа —
Nominativ:

ich — я;
du — ты;
er — он;
sie — она;
es — оно;
wir — мы;
ihr — вы;
Sie — Вы;
sie — они.

Личные местоимения в именительном падеже чаще всего 
выступают подлежащим, то есть выполняют действие в
предложении.
К примеру:
Ich gehe ins Kino — я иду в кино;
Wir mögen Theater — нам нравится театр;
Sie trinkt Kaffee — она пьет кофе.

Следующим у нас идёт винительный падеж — Akkusativ:
mich — меня;
dich — тебя;
ihn — его;
sie — её;
es — его;
uns — нас;
euch — вас;
Sie — Вас;
sie — их.

Можно заметить, что склонение личных местоимений
 третьего лица перекликается со склонением артиклей:
er — ihn склоняется похожим образом с определенным
 артиклем der, который в аккузативе превращается в den;
sie остается sie, как и определенный артикль die также 
остается die;
es не меняется, как не меняется и определенный артикль
 das в Akkusativ;
sie (они) тоже остается sie, как и артикль множественного 
числа die остается неизменным в винительном падеже.

Например:
Er liebt dich — он любит тебя;
Sie fragt mich — она спрашивает меня;
Ich liebe es — я люблю это;

- Впр. 2В. с.130) (Доповнити речення займенниками у потрібній формі. Виконати письмово.)

2-й урок
- Впр 5А. с.131-132) (Роздивись малюнок. Прочитай лист Еріки)
- Впр.5В. (стор. 132) (Доповни речення. Виконати письмово.)


20.03.20.
18.03.20.

- Слова переписати у словник та вивчити (стор. 127)
- Впр. 1. (стор.127)
(Якими можуть бути частини тіла? Прочитай.)
- Впр 1. (стор.128) (Прочитай, яке слово не підходить викресли)
- Впр.2. (стор. 128) (Письмово, заповни таблицю)

13.03.20.
- Слова переписати у словник та вивчити (стор. 122, 124,126)
- Впр. 1.А. (стор.126)
(Прочитати текст, перекласти його);
Впр.1.В. (стор. 126) (Опиши свою зовнішність, письмово)


1 комментарий:

Якщо ти полюбляєш подорожувати та вивчати інші мови, тоді запрошую тебе до чарівної країни Schreibikus.  Ми з тобою пройдемося по загадко...