7-А
05.04.-12.05.2021р.1 та 2 урок
Thema: " Узагальнюючий урок з теми:
" Німеччина й Україна". "
Вивчити текст для контролю мовлення: "Німеччина" або "Берлін" або "Україна"
28.04.-04.05.2021р.1 та 2 урок
Thema: " Планувати подорож. Туристична база."
1. Переписати та вивчити нові слова ст. 168, 170.2. Впр. 3а (ст. 168) перекласти текст3. Впр. 3б (ст. 169) розібрати правило: "Географічні назви"
4. "Туристична база." переглянути
5. Впр. 3а (ст. 171-172) перекласти текст6. Виконати тест переглянути
21.04.-28.04.2021р.1 та 2 урок
Thema: " Wiederholung."
Klasse 7 Kontrollarbeit 7
Aufgabe I. Wähle die richtige Variante
1. Zu den hohen … Deutschlands gehören die Zugspitze und der
Watzmann
a) Flüssen b) Bergen c) Inseln d) Seen
2. Der größte See Deutschlands ist…
a) Asowisches Meer b) Zugspitze c) Rhein d)
Bodensee
a) Seen b)
Inseln c) Gebirge d) Bäche
4. Wir
tauchen …
a)im
Bach b) im Fluss c) im Garten d)
im Hügel
5. Es ist die wärmste Jahreszeit.
a) der
Winter b) der Frühling c) der
Sommer d) der Herbst
Aufgabe
II Was ist hier falsch? Schreib es richtig.
1) Das Nashorn hat ein Bein, zwei Hörner, vier Schwänze, vier Köpfe.
2) Die Forelle hat eine Flosse, zwei Köpfe,
ein Auge, zwei Schwänze.
3) Die Katze hat zwei Pfoten, ein Ohr, vier
Augen, zwei Nasen.
13.04.-20.04.2021р.1 та 2 урок
Thema: " Wie wird das Wetter? Wir und die Natur."
1. переглянути відео
переглянути2.Переписати та вивчити нові слова ст. 161, 164.3. Впр. 4a (ст. 162) перекласти текст4. Зробити проект "Mein Lieblingstier" (Впр.8 ст. 157)5. Виконати тест переглянути
переглянути
06.04.-09.04.2021р.1 та 2 урок
Thema: "Частини тіла тварин. Ландшафти."
2. Переписати та вивчити нові слова ст. 1603. Впр. 4в (ст. 161-162) перекласти текст4. Зробити проект "Mein Lieblingstier" (Впр.8 ст. 157)5. Виконати тест переглянути
18.01.-22.01.2021р.1 та 2 урок
Thema: "Silvester. Karneval."
"Karneval."
- Слова переписати у словник та вивчити (ст. 100, 102)
- Впр. 3 (ст. 101) (Прочитай текст.) - Впр. 4 (ст. 103) (письмово доповни речення присвійними займенниками) - Впр. 5 (с. 103) (прочитай та переклади текст)
- Впр. 3 (ст. 101) (Прочитай текст.)
Grammatik
Reflexivverben
"Коли?"
"Кількісні числівники" переглянути правило та пригадуємо
"Порядкові числівники" переглянути та запам`ятати
Опрацювати правило ст. 95, 96Впр. 4 с. 97 (усно)
Виконати тест "На Урок" переглянути
"Різдво та Новий рік"
"Різдво у Німеччині" переглянути
"Weinachtslied" Впр. 2 ст. 98 прослухати
Вивчити слова ст. 98Переглянути відео та перекласти
6-А:
1-й урок
Виконати контроль читання до 24.05.20.
2-й урок"Perfekt"
- Виконати тест "Perfekt"
Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com вказати прізвище та клас.
13.05.20. - 15.05.20.
1-й урок
Виконати контроль письма до 14.05.20.
2-й урок
- Впр.2 (с. 183) Вивчити вірш
Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com вказати прізвище та клас.
05.05.20. - 08.05.20.
1-й урок
Thema: "Wie spät ist es?"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.163)
- Впр. 1А (с. 166) (Прочитай текст.)
- Впр. 1В (с. 166) (Дай відповіді на запитання.)
Thema: "Wie spät ist es?"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.163)
- Впр. 1А (с. 166) (Прочитай текст.)
- Впр. 1В (с. 166) (Дай відповіді на запитання.)
Письмово:
- Впр. 7 (с. 166) (Розглянь малюнки. Котра година? Запиши у зошит.)
Виконати естове завдання: Thema: "Wie spät ist es?"
- Впр. 7 (с. 166) (Розглянь малюнки. Котра година? Запиши у зошит.)
Виконати естове завдання: Thema: "Wie spät ist es?"
- Слова переписати у словник та вивчити (с.167)
- Впр. 5A (с.168)(Прочитай та переклади словосполучення.).
Письмово:
- Впр.5В, С (с.168)(Що робить мама? Коли вона це робить? Доповни речення та запиши.).
- Впр. 5A (с.168)(Прочитай та переклади словосполучення.).
Письмово:
- Впр.5В, С (с.168)(Що робить мама? Коли вона це робить? Доповни речення та запиши.).
1. (с.170) (Прочитай словосполучення. Що можуть робити батьки, а що - діти? Заповни таблицю. Запиши у свій зошит.)
Виконати естове завдання: Thema: "Ich helfe zu Hause."
Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
вказати прізвище та клас.
Виконати естове завдання: Thema: "Ich helfe zu Hause."
Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
вказати прізвище та клас.
27.04.20. - 04.05.20.
1-й урок
Thema: "Meine Familie.
Wem bist du ähnlich?"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.154)
- Впр. 4А (с. 152) (Прочитай текст.)
- Впр. 4В (с. 152) (Розглянь малюнок. Чиє це фото?)
Thema: "Meine Familie.
Wem bist du ähnlich?"
Подивіться відеоурок:
- Слова переписати у словник та вивчити (с.154)
- Впр. 4А (с. 152) (Прочитай текст.)
- Впр. 4В (с. 152) (Розглянь малюнок. Чиє це фото?)
Правило:
Артиклі (повторення)
der – чоловічий рід (der Morgen – ранок)
die – жіночий рід (die Nacht – ніч)
das – середній рід (das Cafe – кафе)
die – множина (das Auto -die Autos)
Крім означених артиклів (der, die, das,die) в німецькій мові існують щe неозначені які їм відповідають: ein, eine, ein. Вони вживаються коли ми вперше говоримо про якийсь предмет. Якщо ми добре знаємо предмет, про який говоримо, тоді вживаємо означений артикль наприклад:
Das ist ein Computer. – Der Computer ist grau.
Das ist eine Blume. – Die Blume ist rosa.
Das ist ein Auto. – Das Auto ist schwarz.
(Це якась машина) (Цей автомобіль чорного кольору)
Артиклі (повторення)
Das ist ein Auto.
(Це якась машина) (Цей автомобіль чорного кольору)
Номинатив, Датив. Nominativ, Dativ.
Письмово:
- Впр. 4с (с. 152) (Прочитай висловлювання до тексту. Вони вірні чи ні. Напиши.)
- Напиши про свою сім'ю. Питання на сторінці 153 тобі допоможуть в цьому.
- Впр.1 (с.155) (На кого можуть бути схожі? Продовжи таблицю далі у зошиті.)
- Впр. 2 ( с.155) (Склади шість речень і запиши їх у зошит).
- Впр. 4с (с. 152) (Прочитай висловлювання до тексту. Вони вірні чи ні. Напиши.)
- Напиши про свою сім'ю. Питання на сторінці 153 тобі допоможуть в цьому.
- Впр.1 (с.155) (На кого можуть бути схожі? Продовжи таблицю далі у зошиті.)
- Впр. 2 ( с.155) (Склади шість речень і запиши їх у зошит).
2-й урок
Thema: "Mein Vater ist Arzt.
Ich möchte Schauspieler werden."
Thema: "Mein Vater ist Arzt.
Ich möchte Schauspieler werden."
- Слова переписати у словник та вивчити (с.156,157,158, 159)
Письмово:
- Впр.
(с.118)(Намалюй свою улюблену твартну. Опиши малюнок.).
Письмово:
- Впр.
(с.118)(Намалюй свою улюблену твартну. Опиши малюнок.).
с. 159 (Де можуть працювати люди? Заповни таблицю. Запиши у свій зошит.)
Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
вказати прізвище та клас.
Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
вказати прізвище та клас.
21.04.20. - 27.04.20.
1-й урок
Thema:
"Beim Arzt"
Подивіться відеоурок:
1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.141
Записати слова в словник та вивчити.
Правило:
- Присвійні займенники у давальному відмінку (Dativ). Відео. (повторення)
2. Письмово в зошиті виконати впр.1А, 1В, 1С ст.144 (Хто що повинен робити? Склади речення. Запиши їх у зошит.)
Thema:
"Beim Arzt"
Подивіться відеоурок:
1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.141
2-й урок
Thema: "Gute Besserung"
- Впр.2 с.145 (переписати словосполучення у словник і перекласти їх)
Thema: "Gute Besserung"
- Впр.1A, 1В c.144 (Прочитай листи та відповіді на них. Що підходить? Заповни табличку.)
Приклад:
Ich habe Kopfschmerzen. Ich muss Tabletten nehmen.
Виконати тестове завдання: Test: "Gute Besserung"
Ich habe Kopfschmerzen. Ich muss Tabletten nehmen.
Виконати тестове завдання: Test: "Gute Besserung"
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
- до 20.04.2020,
- вказати прізвище та клас.
13.04.20. - 17.04.20.
1-й урок
Thema:
"Mein Bauch tut mir weh"
Подивіться відеоурок:
1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.135
Записати слова в словник та вивчити.
Правило:
- Присвійні займенники у давальному відмінку (Dativ). Відео. (повторення)
2. Письмово в зошиті виконати впр.2 ст.135 (Доповни речення. Запиши речення у зошит.)
Thema:
"Mein Bauch tut mir weh"
Подивіться відеоурок:
1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.135
2-й урок
Thema: "Mein Freund ist krank"
Thema: "Mein Freund ist krank"
- Впр.1A c.140 (Склади речення. Запиши їх у зошит.)
- Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com
- до 20.04.2020,
- вказати прізвище та клас.
06.04.20.-10.04.20.
1-й урок
Thema: "Scneller, höhrer, stärker!"
- Переписати слова у словник та вивчити їх (с. 130)
- Впр.3 с.130 (розділити назви спорту на дві групи)
- Виконати тест: "Sport"
2-й урок
Thema: "Bekannte deutsche Sportler"
- Переписати слова у словник та вивчити їх (с. 133)
- Впр.4 c.133-134 (Як звуть цих німецьких спортсменів?)
- Пройти тест: "Lust auf Sport"
- Впр. 3A с.133 (Прочитай діалог та переклади його.)
- Впр 4А. с.134 (Розглянь малюнок. Прочитай лист від Тараса.)
Письмово:
- Впр.4В с. 134 (Прочитай речення. Вони відносятся до тексту чи ні? Напиши.)
- Опиши свого друга чи подругу. Який він чи вона мають вигляд. Сторінка 135 тобі допоможе.
2-й урок
Thema: "Mein Bauch tut mir weh" - Слова переписати у словник та вивчити (с. 135)
Письмово:
- Опиши свого друга чи подругу. Який він чи вона мають вигляд. Сторінка 135 тобі допоможе.
- Впр. 1. (стор.127)
(Якими можуть бути частини тіла? Прочитай.)
- Впр 1. (стор.128) (Прочитай, яке слово не підходить викресли)
- Впр.2. (стор. 128) (Письмово, заповни таблицю)
Тест "Mein Körper"
Тест "Mein Körper"
Дарья Х.задание выполнила и перестала через вайбер.
ОтветитьУдалить