Завдання для 8-го класу (8-й рік навчання)


2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

8(8)


2020-2021 навчальний рік


06.05.20. - 20.05.20.

1-2 урок

Thema: "Узагальнення знань з теми:   «Україна». "

пройти тест




29.04.- 06.05.2021.
1-2 урок

Thema: "Bekannte Festspiele."


1. Вивчити нові слова стор. 166.
2. Впр.2 стор. 166 (прочитай текст і переклади)

Текст

Händel-Festspiele: Georg Friedrich Händel hinterließ mehr als 600 Kompositionen. Aus diesem Reichtum schöpfen die Händel-Festspiele in seiner Geburtsstadt Halle. Immer im Juni stehen in der Saalestadt Kantaten und Kammerduette, Oratorien und Serenaden auf dem Programm. Die berühmte Oper «Messiah» inszeniert man jedes Jahr in der Marktkirche, in welcher der Barockkomponist das Orgelspiel lernte. Längst ist das Festival zur geschätzten Tradition der Hallenser geworden, und nicht nur der hier Ansässigen — einmal im Jahr, zu den Festspielen, ist die Welt in Halle zu Gast.
Die Salzburger Festspiele: Mit den berühmten Sommerfestspielen macht die Stadt Salzburg ihrem Namen als «Musikhauptstadt» alle Ehre. Die Salzburger Festspiele beginnen mit einem großen Feuerwerk und binnen kurzem wird die gesamte Stadt zur großen Bühne. Am ersten Abend kommt die Aufführung von Hofmannsthals «Jedermann», dem zentralen Kultstück, mit dem 1920 Max Reinhardt seine Idee von Freilichtfestspielen verwirklichte. Die Salzburger Festspiele bieten ein breiteres künstlerisches Angebot als jedes andere Festival: In Salzburg stehen Oper, Schauspiel und Konzert auf dem Programm. Auch bei der Werkauswahl und der Interpretation gibt es ein denkbar breites Spektrum von Mozart bis zur Moderne.
Das Schleswig-Holstein-Musik-Festival: Seit seiner Gründung 1986 gehört das Schleswig-Holstein-Musik-Festival zu den wichtigen internationalen Kulturereignissen. Herrliche Schlösser und Herrenhäuser, die schönsten Kirchen Schleswig-Holsteins bilden eine stimmungsvolle Kulisse für Darbietungen. Die Vielseitigkeit des Angebotes erhält mit jedem Festival neue inhaltliche Leitfäden. Vor allem die jährlich wechselnden Länderschwerpunkte ermöglichen den Konzertbesuchern, verschiedene Musiknationen in all ihren unterschiedlichen Facetten kennen zu lernen. Schönste Musik hören Festivalbesucher im Juli — August an verschiedenen Orten Schleswig-Holsteins.
Das Göttinger Jazzfestival: Die Vielseitigkeit des Jazz präsentieren internationale, nationale und lokale Musikerinnen und Musiker beim Göttinger Jazzfestival vom 5.—8. November. Im 32. Jahr erlebt das Festival seinen ersten «Trumpet Summit»: Mit Randy Brecker, Paolo Fresu und Jens Winther stehen drei angesagte Trompeter unterschiedlicher Stilistik auf der Bühne des Deutschen Theaters. Insgesamt zeigen 24 Göttinger Gruppen das Festivalprogramm, zu dem eine Ausstellung, ein Konzert des Göttinger Altmeisters Gunter Hampe, das Christoph Busse Trio und JazzSession gehören.




22.04.- 29.04.2021.
1-2 урок

Thema: "Die Ukraine Geografisch gesehen. Die Bevölkerung der Ukraine. Das Land und seine Leute."

презентація

1. Вивчити нові слова стор. 199, 201.
2. Впр.4 стор. 200 (прочитай текст і переклади)
Пройти тест перейти




15.04.- 22.04.2021.
1-2 урок

Thema: "Україна – моя Батьківщина. Це – наша країна."

1. Вивчити нові слова стор. 194, 197.
2. Впр.4 стор. 198 (прочитай текст і переклади)
Пройти тест перейти



08.04.- 15.04.2021.
1-2 урок

Thema: "Чудовий клімат Німеччини.  Населення Німеччини."

1. Вивчити нові слова стор. 188, 190.
2. Впр.4 стор. 190-191 (прочитай текст і заповни пропуски)
Пройти тест перейти





19.11.20.

Thema: "Газети та журнали. "




Виконати завдання

- Слова переписати у словник та вивчити (с. 105)

 

 

2-й урок

Thema: "Молодіжні журнали. "

Виконати завдання
- Слова переписати у словник та вивчити (с. 107)

  



19.11.20.

Thema: "FESTE UND SYMBOLE"

Подивіться презентацію
Виконати завдання
- Слова переписати у словник та вивчити (с. 85)
- Впр. 4 (с. 86) (Відповісти на запитання письмово.)
  


2019-2020 навчальний рік


7 (7)

12.05.20. - 15.05.20.

1-й урок

Thema: "Stadtrundfahrt durch Berlin"

Подивіться відеоурок:

- Слова переписати у словник та вивчити (с.163)
- Впр. 2 (с. 163) (Які пам’ятки Берліна на фотографіях? Напиши.)
  - Впр. 4 (с. 164) (Прочитай текст та знайди відповідні малюнки з вправи 2. До яких пам`ток немає малюнків?)

    - Впр. 5 (с. 165) (Ці речення вірні чи ні? Напиши.)

Виконати естове завдання: Thema: "Stadtrundfahrt durch Berlin"

2-й урок

Thema: "Sehenswürdigkeiten Berlins"

- Слова переписати у словник та вивчити (с.166)
- Впр. 2 (с.166)(Прочитай лист від Тіни. Яке значення та зміст мають підкреслені займеннники.).
- Впр. 5 (с.168)(Встав займенник "jemand" чи "niemand" в правільній формі. Письмово.).

Правило:

Виконати тестове завдання "jemand" und "niemand"



Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.

04.05.20. - 08.05.20.

1-й урок

Thema: "Deutsche Bundesländer"
"Deutsche Städte"
Подивіться відеоурок:

- Слова переписати у словник та вивчити (с.156)
- Впр. 4А (с. 155) (прочитай лист відТіни та знайди города на карті.)
  - Впр. 5 (с. 155) (Уяви: ти їдеш до Німеччини. Який город хотів би ти відвідати? Напиши.)

    - Впр. 2 (с. 156) (Які Німецькі міста тут сховані? Напиши.)

Виконати естове завдання: Thema: "Deutsche Bundesländer"

2-й урок

Thema: "Deutsche Hauptstadt"
"Berlin gestern und heute"
переглянути

- Слова переписати у словник та вивчити (с.159, 161)
- Впр. 4 (с.159)(Прочитай невеличкі тексти про Берлін і знайди відповідні заголовки.).
- Впр. 4 (с.161-162)(Четверо підлітків хочуть приїхати до Берліна і шукають інформацію в ІнтернетіЗнайдіть правильні тексти та зображення у вправі 3а.).


Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.


27.04.20. - 01.05.20.

1-й урок

Thema: "Auf reisen gehen"
Подивіться відеоурок:

- Слова переписати у словник та вивчити (с.149)
- Впр. 4 (с. 150) (Прочитай брошуру та порівняй зі  своїми догадками.)
                  


2-й урок

Thema: "Deutschland in Europa"
"Deutsche Bundesländer"

переглянути
подивись

- Слова переписати у словник та вивчити (с.151, 153)
- Впр. 5(с.152)(Прочитай текст та доповни його.).
- Впр. 4А(с.155)(Прочитай лист від Тіни тазнайди міста на карті.).
Правило:
переглянути відео

Письмово:

- Впр. 6(с.152)(Які європейські країни тут зашифровані. Запиши їх у зошит.).
   - Впр. 5(с.155)(Уяви: Ти хочеш поїхати до Німеччини. Які міса ти хотів би відвідати? Напиши.).
Виконати тестове завдання: Thema: "Deutschland in Europa."

Виконати тестове завдання: Thema:"Deutsche Bundesländer"


Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
вказати прізвище та клас.



Подивіться відеоурок:

21.04.20. - 27.04.20.

1-й урок

Thema: 
"Wir reisen gern"
Переглянути

1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.143
Записати слова в словник та вивчити.

Правило:


Неопределенное местоимение einer
Неопределенное местоимение einer употребляется либо по отношению к какому-то лицу, либо вещи. Это местоимение похоже на неопределенный артикль ein, поэтому не забудьте о том, что оно, также как неопределенный артикль, не имеет множественного числа.
Склоняется местоимение einer следующим образом:

Hast Du auch ein Handy? Jeder hat eins / eines (Akk.). - У тебя есть мобильный телефон? У каждого (он) есть.
Wenn die Deutschen einen nicht kennen, sind sie oft distanziert. - Когда немцы с кем-то не знакомы, они держат себя на расстоянии.
Неопределенное местоимение kein(er) 
Неопределенное местоимение kein(er) означает никакой, и склоняется также как неопределенный артикль ein, но употребляется еще во множественном числе.

Informationen? Sie haben uns keine (Akk.) gegeben.
Er wollte einen Kuli kaufen, er hat aber keinen (Akk.) gekauft. - Он хотел купить ручку, но он ничего не купил.
Неопределенное местоимение kein- можно легко спутать с отрицательным артиклем. Например,
Er wollte einen Kuli kaufen. Er hat aber keinen (артикль) Kuli gekauft. -
Он хотел купить кучку. Он не купил ручку.
После неопределенного местоимения существительное не употребляется.
Его можно заменять (для одушевленных предметов) словом niemand.

Keiner (= niemand) wollte mitfahren. - Никто не хочет ехать со мной.Источник: http://startdeutsch.ru/grammatika/mestoimenie/76-neopredeljonnoe-mestoimenie-v-nemetskom-yazyke

2. Письмово в зошиті виконати впр.6 ст.145 (Опишіть свою подорож мріїСкористайтеся наведеними нижче прикладами для виступу та матеріалами таблиці у вправі 5а. Запиши у зошит.)

2-й урок

Thema: "Reisevorbereitung"
Подивитись

1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.146
Записати слова в словник та вивчити.
 - Впр.3 с.147 (Що ви берете в поїздку? Виберіть підходящі слова з рамки та напишіть.)


Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 

  • до 20.04.2020,
  • вказати прізвище та клас.


13.04.20. - 17.04.20.

1-й урок

Thema: 
"Bekannte Sportler der Ukraine"
Подивіться відеоурок:


  1. Опрацювати лексичний матеріал в підручнику ст.136
Записати слова в словник та вивчити.
Der Fechter -, das Schießen, der Schütze -n
2. Письмово в зошиті виконати впр.2(а) ст.136 (з’єднати фото із іменами спортсменів)
3. Письмово дати відповіді на запитання
  • Hast du einen Lieblingssportler/ eine Lieblingssportlerin?
  • Wie heißt er/ sie?
  • Wie alt ist er/ sie?
  • Welche Sportart vertritt er/ sie?
  • Nimmt er/ sie an den internationalen Wettkämpfen teil?


2-й урок

Thema: "Wiederholung"
Виконати тестове завдання: Test: "Sport"

  • Всі письмові роботи присилати на електронну адресу nataligeorgieva82@gmail.com 
  • до 20.04.2020,
  • вказати прізвище та клас.



06.04.20.-10.04.20.

1-й урок

    Thema: "Scneller, höhrer, stärker!"

- Переписати слова у словник та вивчити їх (с. 130)

- Впр.3 с.130 (розділити назви спорту на  дві групи)

Виконати тест: "Sport"

2-й урок

Thema: "Bekannte deutsche Sportler"

- Переписати слова у словник та вивчити їх (с. 133)       

  - Впр.4 c.133-134 (Як звуть цих німецьких спортсменів?)


30.03.20.-03.04.20.

1-й урок

- Переписати слова у словник та вивчити їх (стор. 125)

-  Виконати завдання на сайті:
https://learningapps.org/view8593263

2-й урок


- Переписати слова у словник та вивчити їх (стор. 128)
- Впр.3а (Прочитати та перекласти інтерв`ю)




18.03.20.


- Переписати слова у словник та вивчити їх (стор. 123)


- Впр.3 (стор.124) (Написати які знаряддя потрібні для цих  видів спорту та написати переклад цих речень) (Виконати письмово)

17.03.20.


- Переписати слова у словник та вивчити їх (стор. 120)
- Прочитати та перекласти текст. (стор.121-122)
- Впр.5 (стор.122) (Написати які знаряддя потрібні для цих  видів спорту) (Виконати письмово)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Якщо ти полюбляєш подорожувати та вивчати інші мови, тоді запрошую тебе до чарівної країни Schreibikus.  Ми з тобою пройдемося по загадко...